۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش:

بانوان ورزشکار نسل سالم تحویل جامعه می دهند

بانوان ورزشکار نسل سالم تحویل جامعه می دهند

رامسر - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بانوان ورزشکار، نسل پایدار و سالم تحویل جامعه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه دومین دوره المپیاد سراسری آمادگی جسمانی و تندرستی کشور ویژه بانوان در رامسر استان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی افراد جامعه گفت: حضور شرکت کنندگان در دومین المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی که به میزبانی شهرستان رامسر استان مازندران برگزار می‌شود قابل تقدیر است و امیدوارم در کنار رقابت سالم خاطرات خوبی از این رویداد ورزشی ماندگار شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه با تشکر از ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی و هیأت‌های ورزشی مرتبط بیان داشت؛ برگزاری چنین رویدادهایی جهت ایجاد انگیزه در بین بانوان جامعه مؤثر است و فدراسیون آمادگی جسمانی یک فدراسیون سلامت محور است.

کاظمی پور همچنین تصریح کرد؛ ورزش تا حدود زیادی سلامت جامعه بویژه سلامت بانوان را تضمین می‌کند و همین بانوان باید نسل پایدار و سلامت تحوبل جامعه دهند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این رویداد ورزشی قدم مؤثری در سلامت و سالم زندگی کردن بانوان و زنان داشته باشیم که داشتن جامعه‌ای سالم به سلامتی بانوان و مادران آینده بستگی دارد.

این مسئول گفت: باری دیگر از برگزار کنندگان این مسابقات که به نوعی بانوان ورزشکار سراسرکشور را در یک جا جمع کردند که ضمن سلامتی زنان، شاهد رقابت سالم با هم باشند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6259433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha